Rujan 16, 2019

Dnevno prvo digitalno izdanje za cijelu regiju! Prvi magazin čije tiskano izdanje uređuju čitatelji.

Aleksandar Kostadionov: “Ako nemaš ono ‘nešto’, zapravo nemaš ništa”

7676767676

Aleksandar Kostadinov, do nedavno urednik Zabavnog programa HTV-a, a danas šef hrvatske eurovizijske delegacije, kao i predsjednik Odjela za zabavu EBU-a, neosporno je jedan od najutjecajnijih ljudi u showbiznisu u Hrvatskoj, ali i regiji. Čovjek koji već desetljećima vedri i oblači jednim od najgledanijih medijskih prostora. Zahvaljujući njemu mnogi su se projekti ostvarili, ali i pjevači afirmirali. No, najviše smo mu zahvalni što je upravo on bio u ključnom trenutku glavni filter da se turbo folk nije instalirao na HRT. Iako je vrijeme recesije, on je uspio održati pozornost na izbor za Eurosong a samo za Show Bizz magazin. hr kaže;

 

33333
image-3583

Jedan ste od najutjecajnijih ljudi što se tiče showbiznisa u regiji sa zavidnim referencama i rezultatima. Možete li nam prokomentirati novi trend instant menadžera, producenata i redatelja?

 

Vrlo rijetko komentiram – iako kažu da je to zabavno, često s britanskom dozom cinizma. Dakle, komentirao bih kada bih znao tko su instant navedeni.

Mislite li da je upravo ovakva situacija dovela do današnjeg stanja u kojem je showbiznis u Hrvatskoj i susjedstvu?

Ma ne, showbizz ima svoje zakonitosti: Ne možeš od nekoga napraviti relevantnu zvijezdu danonoćno ga pokazujući. Onda imaš pokazane, a ne dokazane! Medijski pluralizam je super, nove tehnologije, internet generalno, face, twitt, linkedin za ozbiljnije, ali ako nemaš ono ‘ nešto ‘, zapravo nemaš ništa.

 

unnamed
image-3584

 

Zašto se stara garda, koja je u većini slučajeva zaslužna za dobre temelje javne scene, povukla?

Mislim da svaki temelj s godinama malo ispuca i u pukotine začas navali nova voda.

Mislite li da su mediji krivi što se eksponiraju nekih ljudi s instant i lažnim karijerama?

Ne bih rekao, da ljude nešto ne zanima mediji ne bi toliko navaljivali. Druga stvar je urednički status i autoritet, gdje je granica ili, kako The Blues Brothers pjevaju: ”.. How low can you go?”.

Jedan ste od zaslužnijih što se Dora pretvorila u renomirani festival koji koristi domaćim izvođačima za njihovu osobnu promidžbu, pobijedili ili ne? Zašto se se sad odlučili za ovakav izbor?

Naš je posao promovirati izvođače i autore i skladatelje kroz televizijski spektakl, tako da ne razmišljam koliko dobra činimo njima, nama ili gledateljima. TV spektakl je moj posao, a radimo ga iz donesenog glazbenog materijala. Ovakav izbor je posljedica recesije…

 

1111
image-3585

Koji vam je Eurosong ostao u najboljem sjećanju?

S obzirom na godine, možda najbolje pamtim neke od posljednjih recimo onaj iz Moskve (ha,ha). U Jeruzalemu bi pobijedili da ‘ ludi ‘ Tonči nije imao snimljen cijeli zbor Elektrodalmacije na matrici. To je, dakako, zabranjeno i Doris pjevajući Mariju Magdalenu, nažalost nije dovela Eurosong u Hrvatsku.

Koja vam je skladba s Eurosonga najdraža, a koja s Dore?

Love Shine A Light od Katrine and The Wawes i My Number One od Helene Paparizu od pobjedničkih, a Lejla BH od Harija od gubitničkih s Eurosonga. S Dore Marija Magdalena Huljićevih i Doris od pobjedničkih i Čarobno jutro Nine Badrić od gubitničkih.

Vaše mišljenje i preporuka autorima kako bi danas trebali skladati pjesme, a i izvođačima kako se trebaju prezentirati?

Skladateljima ne mogu savjetovati osim: ”Hit, euro hit dajte nam, o gospodaru…”. Prezentaciju izvođača uvijek bih preporučio u suradnji s kreativcima poput Viktora Drage i spin majstora iz menadžmenta diskografskih i marketinških kuća. Posebnu pozornost na nove medije!

Koja su realna očekivanja jedne male zemlje kao što je Hrvatska na Eurosongu?

Nezamisliva. Mi plačemo nesretni kada u rukometu imamo srebro europskog ili svjetskog prvenstva. Pazi sad, zemlja smo u kojoj svi pjevaju i, dakako, zaslužuju Grammy. Ili barem Porin. Garantirano. Ili je kriva Hrvatska radiotelevizija.

About The Author

Related posts